HISS/DISS

*HISSASDISSAS*
 
OBS!: ALLA DESSA ÅSIKTER ÄR MINA SÅ BLI INTE SUR OM JAG TYCKER OLIKT ER! 
 
 
Japp då börjar vi ;)
 
HISS!
 
1. Fjällisar! (fjällräven jackor) :D
 
 
Japp jag tycker dessa är sjuuuuuukt sköna vad tycker ni?
 

2. CHOKLAD!!! 
 
 
Tja jag är iallafall :love: kär i det här! <3
 
 
3. UGGS!!!
 
 
Ja de är sköööööööna <3
 
4. GUCCI VÄSKOR :)
 
 
ÄLSKAR denna väska i å för sig liiiiiite dyr för mig men ändå :love:
 

5. GUESS plånbok
 
 
OMG ÄLSKAR DENNA SKA NOG ÖNSKA I JULKLAPP :)
 

6. SVEA MÖSSOR! :love:
 
 
ÄLSKAR DE! DE E SÅÅÅÅ SKÖNA!
 

7. Marias marsipan gubbe :)
 
 
Den som först kommer på vem det är får 'shoutout' ;)
 
 
DISS
 
1. HATERS!
 
Tja i å för sig alla har ett eget liv och jag menar vill de slösa bort det så visst...
 

2. SMÅUNGAR I HIMLA HOLLISTER!?
 
  +  = 
 
Alltså det låter som om jag är avis (vilket jag liiiiite är) Men kom igen små nio åringar som har hollister värt 500kr + ? Jag menar... KOM IGEN!?
 
3. TJUVAR :(
 
 
Behöver jag säga något mer?
 

4. BILD!

 
OBS!: VET ATT MÅNGA GILLAR BILD MEN JAG HATAR DET!
 

5. BETYG!
 
 
SÅ DET VAR ALLA SES SNART IGEN :love: 
 
 
 
 
 
 
 ♈ᗩᑕᗝᖺᗴᒎ

Kommentarer
Postat av: Olivia❤

Håller meeed!❤❤❤

Svar: 
Stella

2012-10-15 @ 21:28:21
URL: http://Skvallerbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0