HEJ HEJ!

*MERAPPLÅDERTILLMINJÄTTEKREATIVARUBRIK*
 
HEHE HEEEEEEEJ! Vad har ni gjort sj har jag lagat middag det blev nt sushi elr pizza men ank bröst :O det är jätte konstigt men gottigottgott! hehe MEN MEN! Jag har gjort ENG PROV I DAG DET GICK NT BRA SKULLE TRÄNAT MER MEN HANN INTE! ;( aja jag fick till baka mitt gamla och jag fick 54/60 och ett... B jahapp ganska nööööjd men ändå hade hoppats på B elr kanske A!!! Men men B e iaf VG+/MVG såå nöjd iaf :D men men SKA NT SKRYTA HEHEHE sen var jag ju på choklaaaaaaaaaaaaaad-festivvvvvvaaaaaaaaaaaaaaalen :)  :) :) :) :) ;) hehehehehe köpte tryfflar till mamma de ska nog bli gott här kmr liite bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
^
|
MARIA HAR GJORT MEN DEN BLEV TVR STULEN! ;(
AJA SKA ÄTA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ 
 
♈ᗩᑕ〇ᕼᕮᒎ

Kommentarer
Postat av: Olivia❤

Haha taaaaaack!❤❤❤ väldigt sexsig den där marsipan killen Btw hahHahahahah

2012-10-13 @ 18:29:19
URL: http://Skvallerbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0