OCT 17, 2012

:S
Igår vart min OTURSDAG! Nästan inget bra hände. ;( det enda var typ att jag klarade flikis i går på gympan och att jag blev bjuden till X-FACTOR  av min bästa OLIVIA ♥♥♥ Japp :D 
 
 
Japp nu ska jag berätta vad som gick feeeeeeeeel :(

1. Jag gick upp en halvtimme för sent och fick springa till bussen
2. Väl på bussen så märkte jag att jag hade tappat mina hörlurar när jag sprungit 
3. I skolan så fick jag panik när jag märkte jag tappat min skåpnyckel men hittade den sedan i jackfickan.
4. Jag fick brottom hem när jag märkte jag glömt låsa imorse.
5. väl hemma fick jag slänga i mig mellis och springa till dansen.
6. På dansen så fick jag jätte ont i magen eftersom att jag och olivia ätit choklaaad :love: just det det är en bra sak. 
7. NÄR JAG SKULLE TILL GYMPAN EFTER DANSEN SÅ HADE NÅGON FÖRVÄXLAT/TAGIT MINA SKOR! ;( DE VI HITTADE VAR MER SLITNA OCH HADE INGEN SULA SÅ NU ÄR JAG JÄTTE LEDSEN FÖR JAG FICK DE FÖR CA. 2 VECKOR SEDAN! ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( 
8. På väg hem från skolan så höll jag på att glömma min svea mössa. ;( 
 
 
SÅ SÅG MIN DÅLIGA DAG UT! Japp en riktig otursdag men hoppas det bara kommer en per år annars så får jag lite problem aja 
 
♈ᗩᑕᗢᖺᗴᒎ
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, vad svårt! Hum, jag skulle nog välja den döskallen som är gul och röd och lite sur. Vet du vilken jag menar? Vilken skulle du välja? :)

Svar: POLKAGRISAR men de är oxå goda <3
Stella

2012-10-17 @ 18:57:14
URL: http://lisamax.blogg.se
Postat av: ▲ ALICE

Jobbig dag :/

Svar: Tack så mycket, och jag skulle nog välja sådana där rosa sura skumbananer! :D

Svar: ;) hehe oki har aldrig smakat de är de goda?? <3
Stella

2012-10-19 @ 16:54:21
URL: http://humle.blogg.se
Postat av: Linda

Frågestund på min blogg nu. Gå gärna in och fråga nåt är du snäll :D http://lindales.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment

2012-10-20 @ 21:32:07
URL: http://Lindales.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0