Stressig dag :S

HAHAHA hade den sämsta början för mig på dan :/
 
07:30- klockan ringer 1:a gången = snoze
07:35- kl ringer 2:a gången = snoze
07:40 kl ringer 3:e gången = snoze
07:45 kl ringer 4:e gången = snoze
07:50 kl ringer 5:e gången = snoze
07:55 kl ringer 6:e gången = snoze
08:00 kl ringer 7:e gången = stäng av gå upp. eller?
NEJ inte idag inte jag låg där och hade stängt av min klocka och så och tänkte: ska bara ligga å dra mig lite...
09:08 jag vaknar... SHIIIIIIT MÅSTE HÄRIFRÅN NU! springer runt och hämtar saker och klär på mig samtidigt som jag får lite ångest...
09:13 ute från lägenheten små springer ner till slussen och hinner precis med saltis messar pappa och tänker bara på hur fult mitt hår måste vara ... :o haha stressig morgon för mig då... ingen frukost fick man inte heller och DET hatar jag för får jag ingen frukost så blir jag sur och blir jag sur blir jag trött o.s.v AJA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR menmen hehe (min pappa är i göteborg och mamma i georgien det var därför inte de väkte mig...) ikväll ska jag hem till cicci och jag maria och blenda ska sova över där haha glömde min pyjamas tjoho! :( aja taco hej och önska mig lycka till för att fixa mina morgnorar hemma själv bättre :(
 
 

Kommentarer
Postat av: frans

näää nu får det vara nog!

2012-11-13 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0