I skolan jao :)

HEj hej e i skolan å ni? Jag har haft en lite bussie helg å måndag typ sååå här såg den ut:
fredag kväll: Hemma hos cicci vi lagade hemma lagad sushi och tittade på film och x factor med två påsar godis :cool: gick å la oss vid 02:00
lördag morgon: gick upp ¨å tittade på PS. I love u TYP DEN SORGLIGASTE FILMEN EVER! SÅ det så! sen åt vi frukost å spelade wii
Lördag kväll: hemma hos farmor och äter middag med pappa för sista gången på TRE VECKOR ;( ja... :( 
SÖndag morgon: UPP KLOCKAN 05:45 pga en tävlign :( (somnade btw kl 01-03.---) kom hem vid två (utan medalj) :( och åt lunch och sen tog jag ett bad med tvn framför mig.... :D sedan gick jag in i 'mitt' rum och drog in tvn samt ett wienerbröd och somnade där vaknade 16:30 och åkte hem till mig och åt pizza och gick å la miig medans jag tittade på solsidan + helenius hörna?
 
Måndag: åt frukost gick till skolan kom hem TRÄFFADE MAMMA SOM GAV MIG LITE PRESENTER (hon var i Georgien) sen gicka jag till pianot och lärde mig mamma mia :) sen så gick jag hem och stäääädade.
 
NU är det tisdag och imorse gicka jag upp 06:30 för vi ska ha hemkunskap kl 08:00 varje tisdag ;( nu är det so så hej då nu säger de mitt namn ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TacoHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0