TJABA!

 
Haft en bra midsomar? för mig har den varit jätte bra :) den började med att vi åkte i torsdags natt (typ kl 00) till farfar som bor i bollnäs ;) sen så gick vi upp åt frukost och tog det chill makarill :D sen gick vi ner till min kusin (som e 1) och firade misaummer :) vi brukar inte göra så här utan förut gjorde vi såhär:
1 åkte till landet (BLIDÖ) på onsdan sen åkte vi till våra kompisar på midsummer aftonen och sen så åt vi mat (barnen fick typ korv och bröd - som jag hatar och de vuxna fick sillunch typ) sen gick vi till midsummer stången där typ hela ön är och sjunger  ;(  sen så gick vi hem + fri aktivitet sen så blev det BASTU som enligt mej inte behövs för det är tillräkligt varmt i vattnet? :question: sen middag TJOHO! vi barn får typ EN YYTTEPYYTTELLITTEN bit köt å de vuxna får hur mkt de vill ;( ;( ;( sen är det fri aktivitet och sen åker vi hem :bigeyes: alltså fattar inte grejen å just det glömde säga att det inte är det roligaste men alla andra barn verkar inte tycka det e nåt fel på det :bigeyes: men den här gången fick jag:
1 sova HUUUUR länge som helst (typ) :D
2 inte vara där förns kl 14:00 
3 det var inte så många där (annars brukade det vara typ 80 pers... :bigeyes: )
4 större delen av tiden hade jag TREVLIGT!
just det mina kära föräldrar gillade båda lika mkt
 
Ja å nu undrar ni säkert 'meh vrf åkte ni till din farfar för första gången?
JO för de vi brukade vara hos har separerat tihi kan inte säga att jag är glad men jag gillar att det blev lite varriation ;) 
 
bilder kmr snart! GOOD BYE elr vänta har jag glömt nåt? ne tror nt det... JO just det ni vet nt min sommarout-fit tihi kmr bilder när jag kmr hem SWEET DREAMS! JO Olivia: tvr kan jag nt komma upp i år men om vi fortsätter så här så kanske jag kmr kunna komma upp under självaste midsummer! elr tvärtom :) du skulle älska min kusin ;) 
 
SEE YA!
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

:( men vi kan väll träffas snart?

Svar: JA jätte snart helst men vet ej när :(
Stella

2012-06-23 @ 19:23:45
URL: http://skvallerbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0