TJA! :)

är på väg hem från landet och äri bilen inget speciellt har hänt jag håller på lite med headern har gjort den här ni ser nu haha bytte bara lite på en bild men det blev lite snyggare tycker jag haha ;) men ni måste följa mig på instagram!
hihi heter steste123 ;p kom igen nu! men how ever ni måste läsa dessa bloggar:
caty.nu
keela.se
de e ganska bra det här är ett inlägg jag bara skriver men det är roligt så jag fortsätter!
tja jag har fortfarande klippt mig och kommer lägga ut bilder i morgon el idag lite senare.
tja nu ska jag klaga lite haha här kommerr lite saker:
'OMG jag har såååå ont i ryggen efter i torsdags fa*n hatar det' :( men men ...
'OMG! jag hhhaaattttaaarrrr att jag måste gå upp typ klockan 6 imorn alltså nu känns det bättre om man hade haft tävling igår...'
'OMG! jag har så jävla mycket att göra!'
och så nu en bra nyhet mitt i allt ;)
*OMG! nu när noomi fått två tuch mobiler inom loppet på ett halvår (varav en va en iphone4s) så måste jag få en tuch mobil när jag har haft min gamla skrutt mobil i 4 år... :rolleyes: * <---- detta är ett tack till min kära granne noomi :love:
hihi sötisar nu säger jag bara en sak: ha en god fortsatt lördag!
slutet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0