Igår noomis födelse dag :love:

Hihi igår så fyllde min hranne noomi 12 och vår mentorgrupp skulle fira det med minigolf :love: hihi men... När vi ätit upp noomis födelsedags fika så skulle vi alltså köra minigolf jahapp vi skulle precis ut och köra när det började ösregna!! Emil o vår mentor grupp hade av nån anledning med sig högtalare och började spela musik hihi alla började dansa och så stod vår mentor i ett hörn och typ skrattade hihi efter det fortsatte det att regna å regna å regna å regna så vi bestämde oss för att köra minigolf iaf vi hade lixom betalat 20 kr för det jag menar så alla gick ut och körde (utom vår mentor som srod och typ hapskrattade åt oss för på två sek hade våra klämder nlivit dyngsura å jadijadi men det gjorde inget för vi va nt kalla jag körde rätt bra men i slutet körde jag värsta typ longisen så en person nästan fick bollen i huvudet... Aja det var en as rolig as kall dag :love: :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0