Förlåt!!! ;(

ja förlåt för dålig uppis (igen) I helgen var vi ute på landet jag och pappa tog natt dag oxå det var skönt Tihi I går så hade jag kursen å då så på morgonrn så skulle jag hjälpa pappa att slussa med båten men det kunde man göra först kl 09:15 å jag behövde vara på bussen vid slussen då (var vid skanstull) haha så kundd inte hjälpa pappa :( jag åkte istället till kursen och kom i tid!! :thumbup: haha först så fick vi göra snurror åt kött till lunch sen fick vi göra glass av flytande kväve :) Sen så möttes jag å mamma på stan och köpte regnställ, bikini från adidas :love: å skor kosta runt 2000 säger bara tack mamma :love: Idag så hade jag kursen och förstfick vi göra labbar :tired: sen åt jag pommes men bea och cola sen så hade vi en 3D grejsimojs då så fick vi bygga saker i ett program och sen skriva ut det i en 3D skrivsre skulle ha gjort en ask till mamma men blev för liten ... Sen åkte jag till stan och skulle köpa jeansshorts ett skal till mamma å ett par skor skulle bytas ut ;) jag började med att kolla shortsen sen gick jag å köpte ett skal till mamma (ett ljusbått) sen så gick jag till din sko å tog ut pengar / lämnade in skona sen in på hollister sen kom olivia och så blev det lite problem... Jag skulle köpa sakerna men det funkade nt med kortet jag försökte två ggr sen gick jag å det visade sig att pengarna från din sko nt kommit in så mamma fick skicka... Hihi köpte hursomhelst ett par jeansshorts ett par flippidifloppidis och ett skal så har min beach outfit klar nu :) Sen gick jag å olivia på lindex, hm å kappahl och mobbade kläderna tihi see ya :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0