GUUUUUUUD VAD SKÖNT!

YAYA äntligen har jag blivit av med de! Jag menar min gamla 'kompisar' som tycker smink är mer värt än mig ;) JA! Äntligen asså ni fattar inte vad jag har längtat efter detta .
Men grejen e den att det som startade bråket på kik var att jag sa till en som sa att hon skulle gå å sminka sig att det inte behövdes och det jag menade var att man är snyggare utan smink. Men så klart så skulle de andra missuppfatta det och börja tjafsas . Jag är inte ledsen för att de missuppfatta det - snarare glad! Nu vet jag att min tidigare BFF- hellre e med sitt smink en lördag än mig. SÅ TACK ALLIHOPA FÖR ATT NI STARTADE DET BRÅKET I LOVE U ALL (NOT) aja tycker att det är skönt bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0